Rabu, 8 Julai 2009

UNTUK MENGHIMPUN MAKLUMAT KELUARGA


Kepada Mereka Yang :-
1. Mempunyai talian keluarga dengan saya
2. Mempunyai talian keluarga dengan isteri saya
3. Mempunyai talian keluarga dengan anak-anak saya
4. Mempunyai talian keluarga dengan bapa/ibu saya : Sulaiman bin Ansah X Teh Pipah Bt Mahmud
5. Mempunyai talian keluarga dengan Datuk/Wan saya – Mahamud x Saudah, Ansah x Jebek atau seperti nama-nama dipembesaran Geni.com yang telah masukan.
6. Kampung Asal : Kampung Lubuk Kulit, Mukim Telang Lipis Pahang.

Adalah supaya dapat mengemukakan maklumat keluarga kepada saya bagi mengemaskini maklumat keluarga yang ada. Dengan ini adalah diharapkan maklumat ini akan dapat digunakan oleh semua kaum keluarga yang lain.

Saya bercadang untuk lengkapkan maklumat semua keluarga saya dan diharapkan maklumat ini dapat dihantar melalui E-MAIL riah771@yahoo.com.my atau facebook berserta Nama, Tarikh Lahir, Tempat Tinggal,Gambar dan Alamat e-mail terkini.



Sekian terima kasih

Tiada ulasan: